Chanology Danmark - Bekæmp Scientology!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Den danske afdeling af den verdensomspændende, anonyme, internetfunderede undergrundsbevægelse mod scientology!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  ChatChat  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 psykotelt på nytorv i denne uge

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
carlcarl




Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 25/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 10:27 am

tak for hygsom aktion i lørdags
Scientology(S) har opstillet et kæmpe-telt på nytorv
reklame for deres menneskerettighedsorganisation
reklame for deres alternative synspunkter om helbredelse af psykisk syge
jeg er frisk på en aktion i løbet af ugen
fx torsdag eller fredag eftermiddag
jeg kan ikke huske hvornår teltet flyttes igen

Da jeg kikkede på teltet igår kom der strax en høj mand ud ved navn Erik og fortalte mig at jeg var helt galt på den hvis jeg syns at S er noget skidt.
Erik mener at der er ca 5000 scientologor i Danmark.

VH C
Tilbage til toppen Go down
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeOns Maj 26, 2010 11:46 pm

Hejsa Carl - Jeg blev lige informeret om din tråd her af AnonFlowerDenmark, jeg håber ikke det gør noget at jeg poster det ovre på whyweprotest.net...? Vi tænkte nemlig - Hvis du kunne finde ud af hvornår de typisk står der med deres telt, så kan vi arrangere et flyer raid hvor vi kan gå rundt og informere folk om at det rent faktisk er Scientology. Vi har jo det store forum hvor vi normalt skriver om nye protester og så videre. Jeg har skrevet en tråd om det på WhyWeProtest, her: http://forums.whyweprotest.net/281-europe/copenhagen-nytorv-date-flyer-raid-67246/#post1255939
Tilbage til toppen Go down
carlcarl




Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 25/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeTors Maj 27, 2010 2:11 am

post løs, jeg tror fredag eftermiddag er bedst for alle
fra kl ca. 15-18?
Tilbage til toppen Go down
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeTors Maj 27, 2010 5:43 am

Jeg kom vist til at skrive tråden i den forkerte sektion, jeg har flyttet den herover: http://forums.whyweprotest.net/262-europe/copenhagen-nytorv-date-flyer-raid-67270/

Ang. Tidspunktet så må jeg lige se med de andre. Jeg har tid nok, men det ville jo være bedst hvis vi kunne være mindst tre stykker!
Tilbage til toppen Go down
carlcarl




Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 25/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeTors Maj 27, 2010 5:07 pm

vi har ikke tralvt, teltet er der helt til den 6. juni
hvad med onsdag eftermiddag?
Tilbage til toppen Go down
anonflowerdenmark




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 27/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeTors Maj 27, 2010 5:26 pm

Så har vi jo god tid. Pastoren har også været forbi teltet i dag, læs beskrivelsen på wwp..
Tilbage til toppen Go down
Insignificus

Insignificus


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 03/11/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeTors Maj 27, 2010 8:45 pm

anonflowerdenmark skrev:
Så har vi jo god tid. Pastoren har også været forbi teltet i dag, læs beskrivelsen på wwp..

Link?
Tilbage til toppen Go down
https://chanology.danskforum.net
anonflowerdenmark




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 27/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 12:23 am

Hej Insignificus - Nemisis har lagt et link til den aktive tråd i en tidligere post.

Kig forbi .....
Tilbage til toppen Go down
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 3:30 pm

Linket ligger oppe i toppen af den her tråd, men jeg poster det lige igen: http://forums.whyweprotest.net/281-europe/copenhagen-nytorv-date-flyer-raid-67246/#post1255939
Tilbage til toppen Go down
ClockedTheAnonymous




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 28/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 6:19 pm

Hvis i ligger det en fredag eller i en weekend kan da være at mig og en anon-ven tager turen til KBH...
ved ikke om de har "åbent" om aftenen, men ellers så en hverdags aften kan vi højst sandsynligt også komme..
Tilbage til toppen Go down
Insignificus

Insignificus


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 03/11/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 7:15 pm

Jeg får altså: "Invalid Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator" når jeg prøver de links der.
Tilbage til toppen Go down
https://chanology.danskforum.net
ClockedTheAnonymous




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 28/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 7:16 pm

Tilbage til toppen Go down
Insignificus

Insignificus


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 03/11/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 8:56 pm

Tilbage til toppen Go down
https://chanology.danskforum.net
Insignificus

Insignificus


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 03/11/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Maj 28, 2010 8:58 pm

Især dette citat, af formand for Dansk Psykiatrisk Selskab overlæge, dr.med. Poul Videbech, rammer sømmet på hovedet:

Citat :
”Denne organisation prøver at indfange sårbare mennesker og mennesker i krise. Deres viden om psykologi er på stenalderniveau, og hvis psykiske syge dropper ud af behandlingen kan det få meget alvorlige konsekvenser i form af fornyet udbrud af psykosen, i værste fald selvmord eller drab. Verden over er der flere forfærdelige eksempler på mennesker, som er døde eller blevet alvorligt syge pga. den ”behandling”, de har fået af Scientology. De ignorerer fuldstændig disse risici samt de sidste mange årtiers landvindinger indenfor psykiatrien og psykologien. Vi taler om videnskaber, hvis metoder til behandling af psykisk sygdom er videnskabeligt veldokumenterede. I dag forventer mennesker, der er syge med rette, at deres behandlere bruger veldokumenterede metoder.”

Så kan det vist ikke siges meget bedre.
Tilbage til toppen Go down
https://chanology.danskforum.net
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeLør Maj 29, 2010 3:05 am

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/297040:Kirke---tro--Scientology-udstilling-moeder-skarp-kritik

Den fik vi tilføjet. Jeg poster det nye flyer design i morgen så i kan checke det.
Tilbage til toppen Go down
ClockedTheAnonymous




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 28/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeLør Maj 29, 2010 4:34 pm

Glæder jeg mig til at se Smile

Bare et spørgsmål af nysgerrighed - Hvilke programmer bruger du/i til at lave flyers ?
Tilbage til toppen Go down
anonflowerdenmark




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 27/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeLør Maj 29, 2010 5:03 pm

Vi bruger Publisher til opsætningen af flyers. I nat fik vi færdiggjot den nye. Nemesis lægger den ind på siden senere idag.
Tilbage til toppen Go down
anonflowerdenmark




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 27/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeLør Maj 29, 2010 5:10 pm

ClockedTheAnonymous skrev:
Hvis i ligger det en fredag eller i en weekend kan da være at mig og en anon-ven tager turen til KBH...
ved ikke om de har "åbent" om aftenen, men ellers så en hverdags aften kan vi højst sandsynligt også komme..
¨

Indtil videre regner vi med at den næste protest kommer til at foregå lørdag den 19. juni, er det en dato der passer jer?
Tilbage til toppen Go down
ClockedTheAnonymous




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 28/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeLør Maj 29, 2010 5:26 pm

anonflowerdenmark skrev:
ClockedTheAnonymous skrev:
Hvis i ligger det en fredag eller i en weekend kan da være at mig og en anon-ven tager turen til KBH...
ved ikke om de har "åbent" om aftenen, men ellers så en hverdags aften kan vi højst sandsynligt også komme..
¨

Indtil videre regner vi med at den næste protest kommer til at foregå lørdag den 19. juni, er det en dato der passer jer?

Jeps, det passer rigtig godt. Hvis nogen tager turen forbi Odense og har plads til to må de lige sige til, ellers må vi jo springe på et tog.
Tilbage til toppen Go down
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 8:19 pm

Undskyld det dårlige link, her er det nye flyer design, uploadet på en side som IKKE fucker op. I det mindste ikke før de første 10 downloads:

http://rapidshare.com/files/393341879/RevisedFlyerDesign.zip.html

Flyer raidet er for resten sat til den 3. Juni!*
Tilbage til toppen Go down
Insignificus

Insignificus


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 03/11/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 11:21 pm

Nice flyer! Smile

Måske overveje at reducere antallet af links til sidst i den, f.eks. ser det dumt ud med en tinyurl adresse.

Vi kan evt. lave en linksamling her på siden, i en selvstændig side, og linke til den bare?

(udover self. links til anonym.tk og whyweprotest.net)

Se f.eks. vores introduktion, der er på sin egen side her: https://chanology.danskforum.net/introduktion-h2.htm
Tilbage til toppen Go down
https://chanology.danskforum.net
anonflowerdenmark




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 27/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeMan Maj 31, 2010 8:01 am

Insignificus skrev:
Nice flyer! Smile

Måske overveje at reducere antallet af links til sidst i den, f.eks. ser det dumt ud med en tinyurl adresse.

Vi kan evt. lave en linksamling her på siden, i en selvstændig side, og linke til den bare?

(udover self. links til anonym.tk og whyweprotest.net)

Se f.eks. vores introduktion, der er på sin egen side her: https://chanology.danskforum.net/introduktion-h2.htm


God ide´
Jeg retter flyer-layoutet inden jeg printer en stak imorgen (tirsdag). Kan du lægge links op her på siden?
Helst inden imorgen eftermiddag, så jeg kan få adressen med?
Tilbage til toppen Go down
ClockedTheAnonymous




Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 28/05/10

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeMan Maj 31, 2010 2:21 pm

anonflowerdenmark skrev:
Insignificus skrev:
Nice flyer! Smile

Måske overveje at reducere antallet af links til sidst i den, f.eks. ser det dumt ud med en tinyurl adresse.

Vi kan evt. lave en linksamling her på siden, i en selvstændig side, og linke til den bare?

(udover self. links til anonym.tk og whyweprotest.net)

Se f.eks. vores introduktion, der er på sin egen side her: https://chanology.danskforum.net/introduktion-h2.htm


God ide´
Jeg retter flyer-layoutet inden jeg printer en stak imorgen (tirsdag). Kan du lægge links op her på siden?
Helst inden imorgen eftermiddag, så jeg kan få adressen med?

En side på websitet kan også opdateres hele tiden så vi får de nyeste ting med Smile
Tilbage til toppen Go down
Insignificus

Insignificus


Antal indlæg : 59
Tilmeldt : 03/11/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeMan Maj 31, 2010 6:33 pm

Ja også det.
Tilbage til toppen Go down
https://chanology.danskforum.net
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitimeFre Jun 04, 2010 12:06 am

Så fik vi raidet Scientology fra i et par timer i dag. Vi blev 5 stykker, og scientologerne var absolut ikke glade! Very Happy

Der bliver skrevet et længere indlæg på hovedsiden om det i morgen, skal lige slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





psykotelt på nytorv i denne uge Empty
IndlægEmne: Sv: psykotelt på nytorv i denne uge   psykotelt på nytorv i denne uge I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
psykotelt på nytorv i denne uge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ændringsforslag til denne side!
» Vores seneste bedrifter - Flyer raid ved Nytorv!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Chanology Danmark - Bekæmp Scientology! :: Generelt - Hele Danmark :: Raids - Show off!-
Gå til: