Chanology Danmark - Bekæmp Scientology!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Den danske afdeling af den verdensomspændende, anonyme, internetfunderede undergrundsbevægelse mod scientology!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  ChatChat  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Vores seneste bedrifter - Flyer raid ved Nytorv!

Go down 
ForfatterBesked
Nemesis6
Admin



Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 23/12/08

Vores seneste bedrifter - Flyer raid ved Nytorv! Empty
IndlægEmne: Vores seneste bedrifter - Flyer raid ved Nytorv!   Vores seneste bedrifter - Flyer raid ved Nytorv! I_icon_minitimeLør Jun 05, 2010 7:58 pm

Den 3. Juni var fem Anons inde og dele vores egne løbesedler ud inde ved Nytorv, hvor Scientology har har deres "Psychiatri; An Industry of Death" forestilling op. De rækkede "biletter" ud i form af flyers, så vi besluttede os for at placere os strategisk langs gaden og spotte de folk der gik rundt med Scientology's møg, og lige hurtigt få sagt til dem at det faktisk var Scientology propaganda. En del af dem reagerede ved at give flyeren til os, så vi fik den ide at vi nogle gange kunne tilbyde et "swap" så vi fik deres flyer, og de fik vores om den farlige organisation Church of Scientology. Meget stor succes! Det blev åbenbart for meget for Scientologerne at folk fandt ud af at det var Scientology, så talskvinden for Scientology Danmark kom over til mig og truede mig med en politirapport - Jeg "stjal" åbenbart deres materiale, og forgreb mig på deres ytringsfrihed! affraid

Deres løsning på dette var at filme mig hele dagen. De havde et stationært et udenfor udstillingen, og de sendte også et kultmedlem ud for at følge mig med et kamera hver eneste gang jeg foretog mig disse kriminelle handlinger! Laughing

Vi har billeder og video, dog ikke at Anettes(Talskvinden for Scientology Danmark) trussler. Jeg skal bare lige have fat i nogen af de andre, så skal vi nok få noget lagt op.

Post-game rapporten kan findes på WhyWeProtest, her:
http://forums.whyweprotest.net/281-europe/copenhagen-nytorv-june-3rd-succesful-flyer-raid-succesful-67633/#post1261560
Tilbage til toppen Go down
 
Vores seneste bedrifter - Flyer raid ved Nytorv!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Marts protest - københavn + hvordan skal vores nye flyer se ud?
» psykotelt på nytorv i denne uge
» Vores protest den 19. Juni
» 3 Anons 1 Cult - Århus Raid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Chanology Danmark - Bekæmp Scientology! :: Nyheder til indgangsportalen-
Gå til: