Chanology Danmark - Bekæmp Scientology!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Den danske afdeling af den verdensomspændende, anonyme, internetfunderede undergrundsbevægelse mod scientology!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  ChatChat  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 hvad sker der i DK

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
v




Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 20/08/09

hvad sker der i DK Empty
IndlægEmne: hvad sker der i DK   hvad sker der i DK I_icon_minitimeTors Aug 20, 2009 11:19 pm

hay

jeg er ny i det er show, men kunne godt tenke mig at deltage, men hvad ske der i danmark for tiden? og er det her overhoved det rigtig forum for de danske aktiviteter? det lader ikke til at der er nogen der har skrivet her inde siden den 27 juli.

Noget der fik mig til at søge mere infomation om scientology var da jeg på mit arbejde opdagede en stak visitkort fra Narconon. Så kom jeg til at huske noget jeg hade set, for noget tid siden 21 søndags indlæg om Narconon, (denne sides forside)
jeg googlede narconon og wikipidia gav mig en fin forklaring på hvad det var " scientology!!!!! "

jeg smid straks alle visitkorne ud Very Happy

jeg har siden læst og set en del vidioer om scientology og anonyme på youtube og xenu.net.
synes bare ikke jeg kan finde noget om de danske aktiviteter? hvad sker der? og skal vi starte noget nyt eller hvad?

ser frem til at høre fra os Surprised
Tilbage til toppen Go down
fsjal

fsjal


Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 31/08/09

hvad sker der i DK Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der i DK   hvad sker der i DK I_icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:42 pm

Jeg har været med i lang tid og bemærkede næsten ikke at en hel måned passerede uden raid. Vi plejer at planlægge på whyweprotest.net, men der var ingen der gav lyd (eller rettere svar) på Copenhagen August raid.

Enten har vores anoner travlt eller også er det ikke lige så sjovt længere nu hvor scilonerne ikke prøver at konfrontere os. Det er et fail fra vores side. Håber vi "finder sammen igen".
Tilbage til toppen Go down
v




Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 20/08/09

hvad sker der i DK Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der i DK   hvad sker der i DK I_icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:34 pm

fedt et svar Very Happy

hade godt set invitationen men der var det for sent.

det handler vel ikke kun om konfrontationen, med mere om at oplyse dem som kunne blive det næste kuld offer.

jeg har nogle spørgsmål nogle måske kan svare på. for nogle år siden udførte scientology en del stress test på ny torv mit på streget, gør de stadig det? jeg har ikke set dem de site par gange jeg har været der. har de fundet ænder måde at logge folk til?

jeg gik forbi en scientology boghandel den anden dag, jeg aldrig hade set før, hvilket fik mig til at tænke på hvor mange steder de har i kbh?

v Very Happy
Tilbage til toppen Go down
fsjal

fsjal


Antal indlæg : 2
Tilmeldt : 31/08/09

hvad sker der i DK Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der i DK   hvad sker der i DK I_icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:23 pm

Citat :
det handler vel ikke kun om konfrontationen, med mere om at oplyse dem som kunne blive det næste kuld offer.
Det hander netop om at oplyse. Det står der også på nogle af vores nye flyers, men vi skiftede tilbage til de gamle.
Men konfrontationerne bringer os lulz.
Citat :
for nogle år siden udførte scientology en del stress test på ny torv mit på streget, gør de stadig det?
Scientology udfører stress test på ny torv en gang imellem. Jeg er ikke sikker på hvornår og sådan men vi blev "grebet" af politiet engang da vi gik derhen for at se efter. Vi blev ikke rigtig grebet, men bedt om ikke at demonstrere (forståeligt, vi havde anmeldt det).
Citat :
har de fundet ænder måde at logge folk til?
De bruger mange dirty tricks, så som en gratis DVD ved navnet "Scientologi En Oversigt", et blad/hæfte "Scientologi effektive løsninger" Med fremhævede bugstaver: "Effektive hjælp, hvor der er behov for det." for ikke at glemme "Vejen til LYKKE, vejledning til en bedre tilværelse baseret på sund fornuft" etc. etc. blah, blah, etc.
Citat :
hvor mange steder de har i kbh?
Omkring 2, (og bygger på noget nyt) mere om det ved jeg ikke..


Sidst rettet af fsjal Fre Sep 04, 2009 6:28 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : More specific)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad sker der i DK Empty
IndlægEmne: Sv: hvad sker der i DK   hvad sker der i DK I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvad sker der i DK
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad sker der her i Danmark for tiden?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Chanology Danmark - Bekæmp Scientology! :: Generelt - Hele Danmark :: Generel Diskussion-
Gå til: