Chanology Danmark - Bekæmp Scientology!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den danske afdeling af den verdensomspændende, anonyme, internetfunderede undergrundsbevægelse mod scientology!

IndeksIndeks  PortalPortal  ChatChat  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

Hvad sker der her i Danmark for tiden?

Go down 
3 posters
ForfatterBesked
Anonydox

Antal indlæg : 2

Hvad sker der her i Danmark for tiden? Empty
IndlægEmne: Hvad sker der her i Danmark for tiden?   Hvad sker der her i Danmark for tiden? I_icon_minitimeSøn apr 12, 2009 1:36 am

Hej jeg prøvede lige for sjov at tjekke om Anonymous stadig var aktiv i Danmark, og der ser da ud til stadig at være noget. Jeg var selv med til alle de første demonstrationer i Kbh i 4-5 måneder så vidt jeg husker. Bliver de stadig holdt, og hvor mange folk deltager så? der skulle vel heller ikke være nogen på forumet fra de første demontrationer og IRC der kan huske mig?

Jeg har forresten en bruger på youtube med nogle få videoer jeg optog på et mindre raid i Kbh:

https://www.youtube.com/anonydox
Tilbage til toppen Go down
Insignificus

Insignificus

Antal indlæg : 59

IndlægEmne: Re: Hvad sker der her i Danmark for tiden?   Hvad sker der her i Danmark for tiden? I_icon_minitimeSøn apr 12, 2009 11:04 am

Hey dude, raids sker stadig hver eneste måned i kbh, og der har også været nogle raids i Århus.

Næste raid er d. 18 i kbh!

og jo, vi er nok nogle stykker der husker dig! Very Happy
https://chanology.danskforum.net
Anonydox

Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Re: Hvad sker der her i Danmark for tiden?   Hvad sker der her i Danmark for tiden? I_icon_minitimeSøn apr 12, 2009 3:03 pm

Fedt! Smile Kan godt være jeg kommer forbi d. 18 så
UdenNavn

Antal indlæg : 16

IndlægEmne: Re: Hvad sker der her i Danmark for tiden?   Hvad sker der her i Danmark for tiden? I_icon_minitimeTors maj 07, 2009 4:01 pm

Hey anonydox!

Jeg er vildt sløv til at svare lol, men jeg kan godt huske dig. Kom bare forbi, der er stadig fest kage og good times, selvom scientologerne ikke rigtigt kommer ud og leger mere.

Kom med på lørdag!
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hvad sker der her i Danmark for tiden?   Hvad sker der her i Danmark for tiden? I_icon_minitime

Hvad sker der her i Danmark for tiden?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» hvad sker der i DK
» Narconon i Danmark afsløret

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Chanology Danmark - Bekæmp Scientology! :: Generelt - Hele Danmark :: Generel Diskussion-
Gå til: