Chanology Danmark - Bekæmp Scientology!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Den danske afdeling af den verdensomspændende, anonyme, internetfunderede undergrundsbevægelse mod scientology!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  ChatChat  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Party Hard mkII

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pariahnon




Antal indlæg : 18
Tilmeldt : 18/12/08

Party Hard mkII Empty
IndlægEmne: Party Hard mkII   Party Hard mkII I_icon_minitimeOns Feb 25, 2009 3:09 pm

Jeg har leget lidt med tanken om man ikke skulle sige tillykke med fødselsdagen til vores allesammens favorit science fiction forfatter fredag d. 13 marts. Hvad siger Århus folket, game on?
Tilbage til toppen Go down
webkilla




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 12/01/09
Geografisk sted : /tg/

Party Hard mkII Empty
IndlægEmne: Sv: Party Hard mkII   Party Hard mkII I_icon_minitimeTors Feb 26, 2009 12:43 am

tja - vi raider jo lørdag den 14.

http://forums.whyweprotest.net/262-europe/copenhagen-march-dont-hivemind-anon-behind-curtain-39724/

dette er WWP tråden for marts raidet.

anyway - at drille med LRH's føs'da vil kun trolle scilons - og forbipasserende vil måske finde det anstødeligt.

jeg tror ret kraftigt at bare det at vi tropper op er en stor nok fornærmelse over for Co$
Tilbage til toppen Go down
http://ebaumsworld.com
Pariahnon




Antal indlæg : 18
Tilmeldt : 18/12/08

Party Hard mkII Empty
IndlægEmne: Sv: Party Hard mkII   Party Hard mkII I_icon_minitimeTors Feb 26, 2009 4:11 pm

Tjah.. det kommer vel an på hvordan maskeloven defineres - hvis vi er to eller tre kan jeg ikke forestille mig det bliver et problem.. Jeg tror ikke uro'erne kommer stormene fordi vi står et par stykker med nogle papskilte.

Webkilla - Jeg er også temlig sikker på bare det at være der vil være max entubulation.. men kunne nu være funky med en ballon eller to og måske et flag - kagemand anyone? Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party Hard mkII Empty
IndlægEmne: Sv: Party Hard mkII   Party Hard mkII I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Party Hard mkII
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Chanology Danmark - Bekæmp Scientology! :: Århus :: Diskussion og planlægning-
Gå til: